3. mar. 2009

Osvetlitev Opel Vectra

Tags: osvetlitev opel vectra, osvetlitev armature, osvetlitev led diode, osvetlitev z led diodam, diy Car Styling & Tuning, led diodes in car


Pregorela mi je original žarnica pa bi jo moral zamenjat. Ker mi original oranžna osvetlitev ni bila všeč in ker bi vseeno moral vse skupaj razdreti, če bi želel zamenjati original žarnico sem se lotil predelave in si tako prilagodil osvetlitev po svojem okusu. Sedaj še dolgo ne bo nobena pregorela in tudi veliko manj se greje.

Original žarnica

Na diode je potrebno prilotat upor in zgornji del diode pobrusit, da se svetloba razprši. Vrednost upora si lahko izračunate ali pa povprašate prodajalca v trgovini. Sam sem nažalost že pozabil. Sem pa naredil vzporedno vezavo

Iz kartona narejena šablona v katero sem namestil diode.

Šablona je že na svojem mestu.

Šablona od zadaj. Res ni estetsko je pa funkcionalno:) Narejeno je tudi tako, da imam v 2min odstranjeno led osvetlitev in nazaj originalno.


Prižgana osvetlitev. V živo izgleda veliko boljše, kot da je original:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar