16. feb. 2009

Krila za metulja / maškare / fašjenk

Tags: butterfly, diy butterfly wings, diy butterlfy, diy wings, fašjenk, krila, maškarada, maškare, metulj krila za metulja, wings, žica


Pust, maškare, fašjenk se je počasi bližal, moji se je pa že rolal:) Najprej sva obrnla cel ebay in nekaj malega spletnih trgovin pa, ker ali ni izbire ali pa je vse zelo drago (60€+) me je "nagnala", da sem cel btc kompleks v Lj prehodil po dolgem in počes in vohal za krili za metulja:) Ker ni bilo praktično nič izbire - imajo samo majhna krilca za otroke, pa še to je tako bogo narejeno, da je za enkratno uporabo sem si moral izmislit kako to izpeljat, da bo volk sit in koza (jst) cela:). Za pikico na "i" pa so se spomenli, da bi naredil še za sestrične:)

Zavihala sva rokave pa se prijela dela. Najprej sva na navaden bel papir v naravni velikosti naredila ene 5 idej kakšna naj bi krila dejansko izgledala. Da nisva tratila kartona sva prve poizkusne vzorce izrezala kar iz belega papirja


Ko je bila oblika izbrana sva narisala še na karton in izrezala. Ter seveda pomerila, kako bo potem to dejansko izgledalo.


Ker je bilo potrebno narediti 6 enakih zgornjih in 6 enakih spodnjih delov sem si naredil kar šablono. V eno staro iverko (včasih bila polica v omari) sem zavrtal vijake na vsaki točki, kjer sem predvideval, da se bo žica upogibala. Žica je malo debelejša aluminjasta. Sam sem jo dobil preko vez. Vrjetno pa se da nabavit v kakih bauhaus, merkur, obi, živex in podobnih trgovinah. Debelejša je ker je aluminjasta, če bi bila jeklena, bi lahko bila tanjša. Za oceno o porabi, za en spodni del od krila sem probail cca 170cm žice.


Še en detajl kako zgleda, ko se žica prilagaja na šablono. Priporočam previdnost, ker drugi konec žice ki ni vpet zna konkretno opletat okoli glave:(


Izbira holahopk in natikanje je tudi poglavje zase:) Kupit je potrebno največje kar se jih da dobit, pa še kar debele naj bodo, ker če ne se takoj pretrgajo. Pa na tisto obliko, ki ste jo naredili na šabloni kar pozabte:) Holahopke se kljub svoji elastinčosti ne raztegnejo dovolj in potem vso formo stisnejo skupaj in je potrebno popravljanje na roke.

Tako sem zalepil konce žic in krila med seboj. To se potem na koncu skrije, tako, da se lahko uporabi tudi drugačno barvo izolitraka. Sam sem uporabil izolitrak, ker je elastičen ter močan, in sem tako lahko zelo na tesno in močno zalepil skupaj vse 4 dele. 1trak stane cca 1€, za vse pa sem porabil enga pa še malo.


Krila se med seboj zlepi in holahopke napne že v tej fazi, ker kasneje, ko so gor že bleščice ni več možnih popravkov.


Sedaj pa pride na vrsto ženski del in občutek za estetiko:)
Najprej je v eno posodico zmešala lepilo za les in malo vode, da je postalo bolj tekoče in lažje za mazat. Lepilo za les je dobro, ker rata prozorno ko se posuši in tudi zelo dobro prime.


Tukaj sta na pomoč prišli še ostali dve "metuljčici" :) Z lepilom so najprej samo narisale vzorec. Tik predno pa so začele s posipavanjem bleščic pa so vsak vzorec posebej namazale bolj na debelo.


...posipavanje z bleščicami. Najprej so posipale z eno barvo, počakale, da se posuši, če je bilo veliko bleščic izven linije se jih s čopičem pospravi nato pa še z močnim lahkom za lase polakira, da obstanje na mestu. Nato se krilo obrne in strese vse bleščice, ki se niso prijele. Postopek ponovimo za vsako barvo;)


In skoraj končani produkti:)




Krila se na telo privežejo s širokim svilenim trakom, hkrati pa se skrije tudi srednji del kjer so krila med seboj povezana.
Na osebo gre cca 3m traku.


1 komentar:

  1. waw fascinantno :D za letos sem lih nekej takega iskala :) zelo ustvarjalna druščina, pohvalno :D

    OdgovoriIzbriši